Sokolov nabídne billboardy na deset let
Očekává od toho větší příjem, než když dosud místa na billboardy pronajímalo město jen za běžné ceny, stejně jako jiné městské pozemky, řekl dnes novinářům starosta Sokolova Karel Jakobec.
"Nechceme si nechat město zaplevelit billboardy. S těmi na soukromých pozemcích nic nesvedeme. Protože se ale množí žádosti o umístění billboardů na našich pozemcích, rozhodli jsme se, že tomu dáme nějaká pravidla," uvedl Jakobec.
Radnice proto vytypovala deset míst, která by byla pro billboardy vhodná, a chce je nabídnout ve výběrovém řízení. Hlavním kritériem bude nabídková cena. "Nejnižší nabídková cena bude 13 tisíc za každý billboard, takže 130 tisíc za všechny ročně," uvedl Jakobec. Město ale očekává, že vítězná nabídka bude výrazně vyšší.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři