Největší pozornost přitahuje Messi
Vyplývá to ze studie ekonomické fakulty Navarrské univerzity v Pamploně. Vědci počítali mediální hodnotu jednotlivých týmů podle toho, jak často o nich média referovala. Majitel loňského Zlatého míče Messi získal 21,6 bodu, na druhém místě za ním skončil nejdražší fotbalista světa Cristiano Ronaldo z Realu Madrid (19,6), třetí byl Wayne Rooney z Manchesteru United (13,6).
Pořadí klubů ovládla díky 96,6 bodu Barcelona, která v uplynulé sezoně získala šest trofejí. Na druhém místě je Real Madrid (83,0), který si díky drahým posilám za 250 milionů eur oproti loňsku polepšil o tři příčky. "Za pět let, co výzkum děláme, si nikdo tak výrazně nepolepšil," řekl profesor Francesc Pujol agentuře Reuters.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz