Startovní pokyn pro býka, díl IV.: Naslouchejte trhu a ne marketingu, aneb 10 lekcí minulé dekády
Zatímco se investoři pomalu zotavují díky býčímu trhu v minulém roce, tak na dveře klepe nová dekáda. Čekají nás lepší časy? Pojďme si v dalším díle spolu s investičním servrem Marketwatch připomenout další chyby, které přivedly mnohé investory v minulé dekádě o větší či menší část svých portfoliích. 6. Naslouchejte trhu a ne marketingu „Reklamy podílových fondů slouží jako dobrý investiční ukazatel. Vždy, když Vám někdo nabízí zaručený produkt především s dlouhodobou výkonností, tak vezměte reklamy jako varování a zbystřete,“ říká Don Philips z Morningstar. Přesto mnoho investorů nalítne a začne nakupovat to, co chytří prodávají a naopak. „Investoři čelí silnému tlaku efektivního marketingu, který je potřeba brát v úvahu při investičním rozhodování,“ říká manažer Ted Aronson. „Akcie podílových fondů se prodávají jako zubní pasty a jejich manažeři si leckdy s etickými principy nedělají hlavu.“ Vyplatí se investovat do cyklických sektorů nebo je moudřejší spolehnout se na ohodnocení cenných papírů? Více informací naleznete na iPOINT. |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři