Televize končí s časopisem ČT+
Vzhledem k malému inzertnímu výkonu a nízkému zájmu čtenářů se vedení televize rozhodlo periodikum definitivně zastavit. Poslední číslo vyjde na konci března. Celkem v něm televize utopila přes 15 milionů korun.
„Konkurence na trhu je tak silná, že oborový časopis jedné televize přestal ztrácet význam. Získávat inzerci na tento typ titulu je čím dál složitější, navíc přišla ekonomická krize,“ uvedl obchodní ředitel ČT Robert Kvapil. Pro televizi podle něj ztratil magazín smysl i jako prodejní kanál na merchandising ČT.
K podobným závěrům dospěla již v roce 2006 komerční televize Nova, která zastavila svůj kdysi úspěšný časopis Anno. Časopis ČT+, který původně televize vydávala sama, byl od počátku ztrátový.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři