Azub Bike s vlastním časopisem
Jako jeden z nástrojů originálního komunikačního mixu jej pro ni připravila brněnská agentura Aetna, která zajišťuje veškeré PR aktivity společnosti již od jara 2009. První číslo, zaměřené především na skládací kola jako nový fenomén na českých ulicích, vyšlo na přelomu července a srpna. Obsahem odpovídá komunikačním potřebám Azubu: v časopise jsou informace o produktových novinkách i články a reportáže pro koncové zákazníky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz