Seznam zůstává jedničkou
Druhý Google si naopak polepšil o 1,2 bodu na 32,9 procenta. Vyplývá to ze statistiky Navrcholu.cz. Třetí největší podíl podle počtu návštěv internetových serverů, které uživatelé realizovali přes vyhledávač, měl loni specializovaný portál Zboží.cz, který byla dříve uváděn pod hlavičkou Seznamu. Podíl Zboží se zvýšil z 3,2 na téměř pět procent. Čtvrtý je s podílem 3,5 procenta vyhledávač Firmy.cz, taktéž ze skupiny Seznamu. V souhrnu s vyhledávači Zboží a Firmy drží Seznam podíl 62,4 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři