Praha chce podpořit sport kampaní
Jde už o druhou takovou kampaň, loni před plánovanými volbami spustil pražský primátor Pavel Bém projekt čisté a zelené Prahy. Podle serveru mají oba projekty shodné rysy s kritizovaným projektem opencard.
Bém kampaň údajně zdůvodňuje tím, že novináři neinformují dostatečně o tom, co hlavní město pro Pražany dělá. Na oba projekty šlo podle serveru loni do půl miliardy korun a s podobnou sumou se počítá i letos.
Kampaň na podporu nového projektu Praha sportovní startuje v těchto dnech. Dosud propagovala týden sportu zdarma v období po vánočních svátcích, má svůj web a logo. "To není politická kampaň, ale věcné informování o tom, co Praha pro své obyvatele dělá," cituje server primátora. Na pražské radnici ale o projektu údajně ví jen málokdo, jeho náplň je podle serveru nejasná.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři