Příliš dobrá reklama na pivo
Akce, již vymyslela agentura Santo pro pivovar Isenbeck, se však nelíbila radnici města Mar del Plata: dělá prý reklamu na pití piva. Jak už to tak s reklamou na pivo bývá, tomu závěru lze sotva co vytknout. Isenbeck navrhl, že namísto piva by účastníci mohli plavat ve spoustě malých bílých a žlutých (a nealkoholických) míčků. Úřady však zůstaly neoblomné a pivovar raději ustoupil.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři