Uřezané hlavy na autobusech nebudou
V reklamě je znázorněna hlava gardisty s nasazenou medvědí hlavou, ze které crčí krev. Nápis sděluje, že k výrobě jedné čepice je potřeba kůže z jednoho celého medvěda. PETA požaduje, aby se používala umělá kožešina. Společnost Go-Ahead, majitel autobusů, ovšem odmítla tuto kampaň na svých vozech provozovat s odkazem na její kontroverzní charakter. Organizace PETA také odmítla nabídku na provozování reklam, kdyby se daný vizuál „trochu zjemnil“. Kampaň prodávala společnost Transport Media, jež nedávno realizovala kontroverzní kampaň „Kariérní ženy jsou špatné matky“. John Kehoe, generální manažer Transport Media, pilně shání alternativní autobusové operátory: „Reklama s největší pravděpodobností skončí na jiných autobusech.“ Kampaň má podporu nejrůznějších celebrit, mezi příznivci jsou například Pamela Andersonová (Pobřežní hlídka), Roger Moore (James Bond) nebo Twiggy (modelka).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři