New York Times zpoplatní web
Bude přitom používat takzvaný měřený model - lidé si na ní každý měsíc budou moci zdarma přečíst jenom určitý počet článků, pak se jim zobrazí výzva, aby si zaplatili za neomezený přístup. Informovalo o tom vedení společnosti Times Company, která deník vydává.
"Stránce NYTimes.com to umožní vytvořit druhý zdroj příjmů a zároveň uchovat silný příjem z reklamy. Získá také potřebnou pružnost při stanovování vhodného poměru mezi bezplatným a placeným obsahem, aniž by se uzavřela před internetovými vyhledavači," uvedlo vedení firmy, která prý podobný krok zvažuje už déle než rok.
Podle webových stránek deníku zatím manažeři jeho vydavatele neuvedli, kolik budou za neomezený přístup na stránku vybírat, ani kolik článků si budou čtenáři moci přečíst zdarma. Podle nich se tento počet možná bude měnit v závislosti na stavu ekonomiky a poptávce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři