Češi častěji využívají akční nabídky
Obchodníci i jejich dodavatelé tak přicházejí o značnou část svých zisků. S odvoláním na výsledky průzkumů GfK Czech o tom informoval Antonín Parma ze společnosti Blue Events.
Nákup zboží v akci podle Parmy nyní v Česku roste výrazným tempem. "Zvláště markantní je to v případě značkového rychloobrátkového zboží, jehož nákupy v akci se v roce 2009 oproti předchozímu roku zvýšily zhruba o polovinu a oproti situaci před dvěma roky se prakticky zdvojnásobily," uvedl Parma.
České domácnosti se totiž ani v době krize podle Parmy zpravidla nechtějí příliš uskrovňovat. V obchodech proto nehledají tak často to nejlevnější zboží, ale spíše se zaměřují na nabídku s nejvyšší možnou hodnotou za nejnižší dostupnou cenu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři