Portugalci propagují korek
Sponzorem globální kampaně je Portugalská korková asociace Apcor. V současné době shromáždila nabídky agentur na regionální řešení kampaně, kterou nazvala Intercork. Největší zájem má přitom o britský, americký, francouzský, italský a německý trh. Kampaň má oslovit tři cílové skupiny: spotřebitele, vinný průmysl a média. Cílem je podle asociace posílit postavení korku zejména na úkor rostoucí poptávky po kovových šroubovacích uzávěrech. Kampaň by měla být postavena na dvou hlavních tématech: na výhodách uzavírání vinných láhví korkovými špunty a na významu pěstování korkových lesů pro zachování biodiverzity. Doplňkovým komunikačním tématem bude využití korku jako stavebního materiálu a materiálu určeného pro dekorace. Tuto část kampaně povede asociace hlavně v Číně, Spojených arabských emirátech, Německu, Rusku a Japonsku.
Rozhodnout o vítězných agenturách, které povedou kampaně na jednotlivých trzích, chce asociace v lednu. Portugalsko je zdrojem poloviny světové produkce korku. Korek tvoří 70 procent jeho exportu a odhadem 16 procent jeho zahraničních příjmů. Intercork je zcela největším komunikačním projektem asociace v historii Portugalské korkové asociace.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři