UPC draží programové místo
S nabídkou se společnost na konci minulého týdne obrátila na lokální i velké české stanice. Uzávěrka tendru je 15. ledna a výsledky by měly být známy do dvou měsíců, píšou. "V současné době registrujeme velký převis nabídek televizí nad našimi kapacitami. Zejména z regionů. Tendr je nejschůdnější cesta pro obsazení místa," řekl E15 tiskový mluvčí UPC František Malina.
UPC v tendru podle Maliny oslovila všechny tuzemské vysílatele. Těch je podle seznamů Rady pro rozhlasové a televizní vysílání přes stovku. Podle informací E15 byla oslovena i Nova a Prima. Tendr by se mohl hodit obzvláště největší komerční televizi, která nyní podle deníku chce svůj lifestylový program MTV umístit do sítí UPC. Ta doposud vysílá anglický nadregionální kanál MTV Europe.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři