Značkám se do Twitteru moc nechce
Možnosti komunikace se zákazníky zůstávají podle výzkumu New Media Age důležitými značkami nevyslyšeny – téměř tři čtvrtiny z nich na Twitteru nekomunikují. Výzkum analyzoval listopadové aktivity 500 značek žebříčku Superbrands 2009/10. 74 % z nich na Twitteru není vůbec. 130 jich tam je, ale pouze 50 z nich aktualizuje denně své statusy (v rámci mikroblogovací služby je toto považováno za standard). Dalších 54 aktualizuje status jednou týdně. Twitter za poslední rok zmnohonásobil počet svých uživatelů – v říjnu 2008 měl 121 009 uživatelů, v říjnu 2009 pak už 3,3 milionu (zdroj: Nielsen Online).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři