Lufthansa chce zvýšit on-line prodeje letenek
Vice-prezident Lufthansy pro prodej Thierry Antinori řekl, že Lufthansa plánuje zvýšit počet přímých on-line rezervací ze strany obchodních cestujících a firem o 11% do konce roku 2001: “V roce 2005 si každý čtvrtý cestující koupí letenku online.” Pan Antinori připouští, že objem on-line prodejů je výrazně nižší, než off-line provedených přes cestovní kanceláře. Ty podle něj stále zůstávají hlavním distribučním kanálem. Dopravce také představí program pro malé a střední podniky s názevem Partner Plus Benefit během září letošního roku. Podobný program pro snadnější zúčtování firemních letenek, i prostřednictvím agentur, představily před několika dny British Airways. Výše provizí pro on-line prodejce zůstává otázkou, Lufthansa však podle Antinoriho nechce přistoupit na “nulový” systém. Společnost chce také představit co nevidět svůj Direct Corporate Web Booking po názvem CorporateFlyway, určený pro střední a malé podniky. Lufthansa tak chce na domácím trhu získat meziročně zvyšovat svůj podíl na trhu firemního cestování o 8%. Velkým firmám nabídne vlastní připojení k online bookingu.
Z informačního servisu portálu http://www.letime.cz
Poslední zprávy z rubriky Cestování:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory