ČT1 klesla sledovanost na 18,27 pct
U programu ČT2 byl pokles mírnější, a to o zhruba jeden procentní bod na 4,96 procenta. Nova s podílem 39,15 procenta prakticky zopakovala loňský výsledek a Prima si pohoršila zhruba o procentní bod na 16,42 procenta. Výsledky vycházejí z měření měsíční sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací (ATO) provedla společnost Mediaresearch.
Ostatní programy ČT, které nejsou šířeny prostřednictvím analogového vysílání - tedy ČT4 a ČT24, si meziročně polepšily. V případě sportovního kanálu ČT4 byl v listopadu meziroční nárůst 0,33 procentního bodu na 1,44 procenta. Zpravodajský program ČT24 sledovalo o 0,76 procenta diváků více, tedy 2,20 procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři