Lesy ČR s Médeou
Médea byla jediným zájemcem, který se do otevřeného výběrového řízení na mediální agenturu LČR přihlásil. Uvedl to mluvčí LČR Michal Kačena. Médea zajišťovala mediální služby Lesům ČR na základě vítězství ve výběrovém řízení i v minulých třech letech. Kontrakt jí skončil v první polovině letošního roku. Letos vydaly Lesy ČR na nákup reklamy přibližně 15 milionů korun. V předcházejících letech, kdy dělaly několik větších reklamních kampaní, to byly ročně desítky milionů korun, uvedl mluvčí.
Pro každý rok z tříletého kontraktu je předpokládaná maximální hodnota zakázky 60 milionů korun. Obsahem zakázky je plánování a nákup reklamy v médiích, zajištění monitoringu, průzkumů a analýz trhu, médií a cílových skupin pro komunikaci. "Hlavním smyslem zakázky je vytvoření podmínek pro to, aby v případě potřeby mohly Lesy ČR nakupovat inzertní plochu v médiích za co nejlepších podmínek, včas a kvalifikovaně," řekl Kačena.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři