Evropa vede v investicích do reklamy
Marketingová studie Global Marketer časopisu Ad Age zahrnuje více než 90 zemí, teritorií a regionů. Do globální Top 100 se dostalo 44 amerických společností, jedenáct z nich pak utrácí mimo svou mateřskou zemi více než polovinu svého rozpočtu. Největší marketéři investují hlavně tam, kde je potenciál růstu – a u mnoha firem je to dnes Čína (4,1 procenta). Největší inzerent v Top 100, Procter & Gamble, je také největším inzerentem právě v Číně, kde loni investoval 1,41 miliardy dolarů. V Evropě jsou investice do reklamy mírně vyšší než v USA (46,3 miliard vs. 44,4 miliard).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři