Lidé tráví na webu 10 hodin týdně
Průměrný strávený čas na internetu má u českých uživatelů dlouhodobě rostoucí tendenci. Nejpoužívanějším internetovým prohlížečem doma u českých internetových uživatelů zůstává Internet Explorer s 58 % zastoupením. Vyplývá to z poslední fáze tzv. strukturálního výzkumu SEKV , který realizuje pro Sdružení pro internetovou reklamu společnost Mediaresearch.
Ve srovnání s 3. fází strukturálního výzkumu dochází k mírnému poklesu v týdenní konzumaci internetu průměrně o 10 minut týdně. K poklesu dochází i v měřených datech projektu NetMonitor (únor 2009 - průměrně 532 minut týdně, červen 2009 - 475 minut), což opět poukazuje na validitu výsledků získaných v tomto výzkumu.
Zaznamenaný pokles v konzumaci internetu odpovídá běžnému schématu roku, kdy od března dochází k poklesu až do období letních prázdnin, poté dochází opět k růstu až do období před vánočními svátky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři