Mobilní velkoformátová reklama
Německý systém bannerové reklamy určené pro out of home kampaně představila společnost CSR-company, která je držitelem licence pro Českou republiku. U nás zatím provozuje jedno takové zařízení. Banner nabízí plochu, oboustranně osvětlenou z vlastního zdroje napájení, o rozměru 15 x 12 metrů. Výhodou je podle zástupců provozovatele jednoduchý transport a stavba. Nosič je umístěn na návěsu nákladního vozu, reklama je automaticky nainstalována během 30 minut. Cena za měsíční pronájem Skyboardu je půl milionu korun. V této částce má klient celé zařízení exkluzivně a nepřetržitě k dispozici, včetně obsluhy a řidiče. Navíc si klient může během kampaně zvolit pět míst v Česku, kam mu bude Skyboard zavezen.
Skyboard musí být zabezpečen proti silným poryvům větru. K tomuto účelu má zabudované automatické povětrnostní čidlo, které zajistí jeho svinutí, pokud je rychlost větru vyšší než 72 km za hodinu.
První, kdo v ČR Skyboard ve své reklamní kampani využil, byla značka Mitsubishi pro kampaň na nový vůz Outlander. V průběhu listopadu se tento reklamní nosič objevil na různých místech v České republice, šlo o dálnici D1, centra měst a rušné dopravní tepny. Vizuál této kampaně připravila reklamní agentura Saatchi & Saatchi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři