Distribuce letáků se zlepšila
Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma GfK, který si objednali obchodníci nespokojení s tím, že jejich letáky do značné části domácností vůbec nedoputují. Obchodní řetězce a jejich dodavatelé přitom do výroby a distribuce letáků, jež jim výrazně pomáhají v boji s konkurencí, ročně investují několik miliard korun.
Incoma GfK na svých internetových stránkách uvedla, že distribuci reklamních letáků začala mapovat na začátku letošního roku, a to na vzorku 12.500 tuzemských domácností. Letos na podzim byly letáky doručeny v průměru již do 80 procent cílových domácností, což je o šest procentních bodů více než na začátku projektu. "Poté, co první a druhá vlna odhalila oblasti, kde kvalita roznosu letáků není na odpovídající úrovni, zaměřily se řetězce a jejich distribuční společnosti právě na kritická místa a posílení kvality distribuce v nich," uvedl Tomáš Drtina ze společnosti Incoma GfK.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz