Šéf televize odešel kvůli reklamě
Ty ale podle Kim Čong-ila představují příliš velký vliv kapitalismu, napsala včera agentura AP. Od začátku července do konce srpna severokorejská státní televize odvysílala pár reklam na pivo, sponky do vlasů, ženšen a křepelčí maso. Vzhledem k tomu, že se jednalo o vůbec první podobné reklamy v KLDR, vyvolalo to spekulace, že se možná Severní Korea chystá zahájit širší tržní reformy.
Konec těmto úvahám ovšem učinil Kim Čong-il, kterého upoutávky na výrobky pobouřily. "Podobné reklamy jsou tím, co začala dělat Čína, když zahájila svoje reformy a otevírání světu," prohlásil Kim, kterého cituje jihokorejská tisková agentura Jonhap odvolávající se na informované severokorejské zdroje. Následně severokorejský vůdce vyhodil Čcha Song-soa, šéfa vládního výboru pro vedení televize.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři