POS Media testují zvuk v reklamě
Počátkem listopadu spustila POS Media CR ve spolupráci s firmou Audioreflektory čtyřtýdenní testování technologie s názvem Directed Audio. Do testu se zapojila společnost Unilever v rámci své kampaně na omáčky Hellmann´s. Zvukové zařízení s vlastnostmi podobnými světelnému paprsku do prostoru poblíž prodejního regálu, kde je umístěný poutač Shelf Stopper, vysílá reklamní sdělení ve formátu rádiového spotu. Sdělení je určeno pouze zákazníkovi, který je v dosahu paprsku, další nakupující nejsou rušeni. Test má potvrdit, nakolik je z hlediska nakupujících zajímavá kombinace zrakového a sluchového vjemu. „Díky vlastnostem směrového ozvučení je možné využít tohoto prvku jako nápaditého doplňku ostatních instorových nosičů, jakými jsou například podlahová grafika, paletová vystavení, ale především digitální média, “ řekl Country Manager POS Media CR Emil Kováč. Podle zájmu zadavatelů se firma rozhodne, jestli zařízení zakoupí, nebo ho bude pronajímat pro jednotlivé kampaně. Nejde o první uvedení technologie u nás, firma Audioreflektory ji už vyzkoušela v OC Chodov a technologii zavádí ve spolupráci s Českou poštou na pilotních pobočkách. Jak řekl Strategii zástupce společnosti Jan Hanák – o technologii Direct Audio projevilo zájem i Národní technické muzeum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz