ASA přezkoumá vládní reklamu
REKLAMA: Na základě stížností od 350 diváků bude televizní spot zkoumat britská Advertising Standards Authority (ASA). Reklama je údajně zavádějící a nevhodná pro děti. Spot je navržený tak, aby v dospělých vyvolal pocit viny za stav, ve kterém odkážou zeměkouli svým dětem. Otec v něm vypráví dceři pohádku na dobrou noc o „velmi podivném světě“ a „strašlivých následcích“ pro ty, kteří jsou dnes dětmi. Poprvé je teorie o vlivu činnosti člověka na životní prostředí a potenciálním nebezpečí komunikována na tak vysoké úrovni. Stížnosti proti reklamě se ohrazují proti samotné existenci klimatické změny, polemizují s tvrzením, že za změny počasí může člověk, a dovolávají se neexistence vědeckého konsenzu. „Naše ministerstvo za reklamou stojí, oceňujeme její kreativní přístup. Změna klimatu není problém pro naše potomky někde daleko v budoucnosti, děje se to teď, má to vliv na nás a na naše děti. Jsme povinni něco udělat právě teď, abychom předešli nejhoršímu, “ řekl k reklamě britský ministr pro energii a změnu klimatu Joan Ruddock.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři