Lokální informace ze stránek úřadů
Lokální tištěná média pak čte 61 procent respondentů. Naopak nejméně lidí sleduje lokální televize, které jako zdroj informací využívá 23 procent obyvatel. Tato čísla vyplývají z říjnového průzkumu společnosti Mediaresearch ve spolupráci se společností Tuesday Business Network.
Průzkum, kterého se zúčastnilo 505 respondentů, poukázal také na to, že 45 procent lidí získává informace při osobním kontaktu s dalšími lidmi, 30 procent pak osobně na úřadech, 28 procent na webových stránkách lokálních médií, a také v lokálních rádiích.
Z hlediska spokojenosti s jednotlivými typy místních médií a zdroji informací jsou na tom nejlépe noviny a časopisy. Spokojeno je s nimi 78 procent dotázaných. U rozhlasového zpravodajství jsou s nabídkou stanic převážně spokojeny zhruba dvě třetiny respondentů - tedy 64 procent. Nabídka lokálních zpravodajských médií na internetu uspokojuje 58 procent dotazovaných a nabídka televizního zpravodajství je v lokálním měřítku spíše či zcela dostatečná pro 51 procent respondentů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři