T-Mobile nabízí cílenou reklamu
Cena za zásah jednoho kontaktu se má pohybovat od 2,50 do sedmi korun. Firma to uvedla v tiskové zprávě. "V době, kdy veřejnost začíná být rezistentní vůči klasickým typům reklamy, přichází T-Mobile s novými a zároveň vysoce efektivními reklamními formáty," uvedl ředitel portálových služeb T-Mobile Michal Němec.
Zadavatelé budou moci volit mezi posíláním reklamních SMS a MMS na mobilní telefony, příloh k fakturám nebo reklamou přímo do mobilního telefonu prostřednictvím služby SIM Toolkit. Mobilní reklama se podle Němce odlišuje přesným zacílením a umožňuje okamžitou reakci osloveného zákazníka. Zároveň je dobře měřitelná.
"Mobil je velmi osobní médium a většina lidí si sdělení, které obdrží do mobilu, přečte, případně pošle dál, o čemž svědčí výsledky našeho pilotu," dodal Němec. Pilotního provozu se od března do června zúčastnilo 22 inzerentů, kteří své kampaně zaměřili na mladé uživatele a ženy žijící ve městech.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz