Britové stáhli reklamu s gejšou
REKLAMA: Tři reklamy, které se objevují v luxusních módních a lifestylových časopisech včetně Vogue a World of Interiors, ukazují ženu v kimonu se svázaným tělem a s evidentně vyděšeným výrazem. Inzerentem je společnost Bisazza, která vyrábí mozaikové obklady. Firma uvedla, že reklamu vytvořil renomovaný japonský fotograf, který často pracuje s motivem orientální ženy spoutané v rámci japonského rituálu. Vogue považuje reklamu za ikonické zobrazení historické tradice, která se již nepraktikuje. Časopis World of Interiors uvedl, že je zaměřen na inteligentní a zcestovalé čtenáře, kteří jsou schopni pochopit komplexní vztahy mezi uměním a designem. Zástupci Elle Decoration také zmínili designové povědomí svých čtenářů a uvedli, že reklamy jsou v kontextu moderního umění přijatelné. ASA rozhodla, že i když čtenářům připadaly reklamy nechutné, šlo o stylizované umělecké zobrazení v módních a interiérových časopisech, a nemusí se tedy nic měnit – kromě zmíněného vizuálu, na kterém je gejša viditelně rozrušena a s vyhrnutým kimonem. Tato reklama údajně implikuje sexuální násilí a nesmí se v této podobě vícekrát objevit.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
31.05.2024 Galaxy Fit 3: Nejlevnější Samsung hodinky, které&h
27.05.2024 V létě startuje sdílení elektřiny. Využijte&hellip
27.05.2024 Co zazní na Analytickém fóru XTB 2024?
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Vysoká zadluženost západních zemí, finanční trhy a rostoucí nerovnost v bohatství lidí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla
Ali Daylami, BITmarkets
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Nový zlatý rekord a stříbro na nejvyšší hodnotě od roku 2012
Michal Brothánek, AVANT IS