Globus s privátní značkou
Informoval o tom mluvčí společnosti Boris Malý. Hypermarkety Globus patřily mezi poslední velké obchodní řetězce v Česku, které v nabídce neměly výrobky prodávané pod vlastním názvem a za nižší ceny než značkové zboží.
"Zákazníkům chceme pod značkou Globus nabízet výrobky značkové kvality, ovšem za nižší cenu, než za jakou nabízíme srovnatelné výrobky našich dodavatelů," uvedl Malý. Vedle privátní značky Globus budou hypermarkety podle Malého nabízet také vlastní řadu levnějších výrobků, které zařadí do programu Nejnižší cena.
Německá mateřská společnost Globus prodává stejnojmennou privátní značku už delší dobu, s uvedením na český trh podle Malého čekala na dokončení a vyhodnocení znovuzavedení této značky v Německu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz