Google získal přes třetinu českého trhu
Firmě tak patří druhá pozice za vedoucím Seznamem.cz. Oba vyhledávače používá 64 procent uživatelů. Vyplývá to z údajů několika analytických firem, které se zabývají internetem.
Podle počtu přístupů uživatelů na internet z vyhledávačů měl Google spolu s partnerským Centrum Holdings podíl 35 procent, podle počtu dotazů zadávaných ve vyhledávačích byl jeho podíl 38 procent. Za vyhledávač budoucnosti jej považuje 63 procent uživatelů.
Česko je přes rychlý růst podílu Google jednou z mála zemí, kde nemá ve vyhledávání většinu trhu. Firma se proto na zemi zaměřila při uvádění nových produktů. V současnosti v ČR nabízí 42 lokalizovaných služeb, což představuje nárůst za poslední rok o 18 služeb. Vedle toho nabízí deset aplikací pro podniky.
"Přes 80 procent činnosti Google stále tvoří vyhledávání, které také generuje hlavní zdroj příjmů společnosti," uvedla šéfka české pobočky Taťána le Moigneová. Reklama ve vyhledávání prostřednictvím Google podle ní mezikvartálně roste dvouciferným tempem.
Ještě do konce letošního roku chce firma spustit první panoramatické fotografie Street View v mapách Google.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři