Lidé určí nejsexističtější reklamu
Neziskové sdružení Nesehnutí z Brna tak chce upozornit na používání nahoty a sexu v reklamách, kde tyto věci nemají žádné opodstatnění. Mezi 23 nominovanými je třeba reklama bankovního ústavu, výrobce kokakolových nápojů nebo rozhlasové stanice. Nejvíce kandidátů je však mezi obchodníky s auty.
Organizátoři soutěže chtějí tímto počinem oslovit také samotné spotřebitele, aby se zamysleli nad prezentací takovýchto firem. "Právě od potencionálních zákazníků a zákaznic by mělo vycházet odmítnutí sexistických reklam, neboť něco vypovídají o firmě, která si je nechá zhotovit. Pokud se oni začnou k takovým reklamám, které ženy i muže urážejí, stavět negativně, firmy si je nebudou nechat dělat," myslí si Kristýna Pešáková ze spolku Nesehnutí. To však prý neznamená, že každá reklama, kde je použito nahé tělo, je sexistická.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři