170 zastávek pro lidi i reklamu
Budou mít jednotný design a vydělají si na sebe reklamou. Vedení města se rozhodlo najít provozovatele, který by tyto zastávky obhospodařoval a komerčně využíval. Podmínkou pro získání koncese je mimo jiné právě zvýšení počtu přístřešků ze současných dvou stovek na 373. Tolik je ve městě také zastávek - do budoucna by tedy všechny měly být "pod střechou". "Účelem smlouvy, kterou nejúspěšnější žadatel s městem podepíše, je zlepšení stavu dopravní infrastruktury města, a to nahrazením stávajících přístřešků na zastávkách novými tak, aby zastávková síť byla pro obyvatele města atraktivní," sdělil náměstek ústeckého primátora Jan Řeřicha.
Město počítá s tím, že nový provozovatel bude přístřešky komerčně využívat - zdrojem jeho příjmu by měly být světelné reklamní panely, takzvané citylighty. Konstantní část zisku pak provozovatel povinně odvede zpět do městské pokladny.
Magistrát ale o výši této částky zatím nemá konkrétní představu. "Výši příjmu doplní uchazeč ve své nabídce," uvedla mluvčí magistrátu Ivana Solničková.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři