Toyota dá jednu miliardu dolarů do reklamy
DETROIT (MEDIAFAX) - Automobilka Toyota plánuje obří marketingovou kampaň v hodnotě přesahující jednu miliardu dolarů na podporu svých modelů na trhu ve Spojených státech, hlavním inzerovaným produktem má být hybridní vůz Prius. Informaci v pátek přinesla agentura Reuters.
Tento krok, díky kterému chce Toyota předstihnout svou konkurenci, je jen první změnou na cestě nového podnikání této automobilky na největším trhu v automobilovém sektoru. V červnu se totiž generálním ředitelem automobilky stal Apio Toyoda, který chce za svého působení zlepšit konkurenceschopnost automobilky.
Jenda miliarda amerických dolarů je určena jen na marketingovou kampaň, která bude probíhat ve čtvrtém čtvrtletí letošního roku. Je to zhruba o 30 až 40 procent více, než jsou klasické čtvrtletní marketingové rozpočty Toyoty. Peníze jsou určeny jak na klasickou reklamu, tak i na různé bonusy.
Podle prodejců vozů Toyota se nový management firmy, vedený vnukem zakladatele automobilky, snaží zvrátit pokles prodejů svých vozů. Poklesem poptávky byla totiž firma zasažena mnohem více, než její největší konkurent Hyundai. „Naše zpráva zní, že se Toyota dává do pohybu,“ prohlásil Pete DeLongchamps, viceprezident prodejců skupiny Group 1 Automotive, který se zúčastnil jednání mezi prodejci a Toytou. Právě na tomto jednání byl marketingový plán automobilky představen.
Tereza Peprníková, peprnikova@mediafax.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz