První díl SuperStar vidělo 2,5 milionu lidí
Koordinátor projektu TV Nova Adam Kotalík řekl, že na Nově první díl sledovalo 1,6 milionu diváků starších 15 let, tedy méně než první díl první i druhé řady soutěže Česko hledá SuperStar. Na Markíze se na česko-slovenskou pěveckou soutěž dívalo 945 tisíc diváků, čímž televize ve vysílací dobu pokryla 44,7 procenta trhu.
Vedení obou televizí se před startem soutěže na obrazovkách netajilo tím, že společný program má k SuperStar přitáhnout více diváků. Očekávalo se, že spojením by stanice mohly přilákat lidi zpět k programu, jehož sledovanost v obou zemích klesala.
V České republice sledovalo hledání první SuperStar průměrně 2,7 milionu lidí, finále si nenechalo ujít 3,34 milionu Čechů. Při poslední třetí sérii sledovanost programu klesla v průměru na 2,1 milionu lidí. Na Slovensku první finále zhlédlo 1,8 milionu diváků, třetí sérii sledovalo kolem milionu Slováků.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři