Finále SuperStar vidělo 2,5 milionu lidí
Zájem o celou řadu ve srovnání s předchozími sériemi české SuperStar poklesl, v průměru sledovaly každý díl "federální" SuperStar 1,82 milionu dospělých. Chodúrovo vítězství potvrdilo dobré odhady bookmakerů sázkových kanceláří.
Jednotlivé díly česko-slovenské soutěže vidělo podle údajů Novy v průměru 1,82 miliony diváků starších 15 let. Před třemi lety ale českou verzi SuperStar sledovaly dva miliony dospělých. První řada zaujala v průměru 2,7 milionu diváků, zájem o druhou řadu byl o něco nižší a v průměru se na ni dívalo 2,3 milionu dospělých. Finálový souboj Zbyňka Drdy a Davida Spilky v roce 2006 však sledovalo 2,31 milionu diváků, tedy o 200 tisíc méně než letos. Poslední zpěvácký souboj letošní SuperStar si nenechalo ujít ani 1,35 milionu diváků slovenské televize Markíza.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři