Yahoo může ze spolupráce vycouvat
Podle závěrů analýzy ne všechny body dohody mezi oběma firmami patří ke standardu. Analýza ekonomického deníku si všímá tzv. „únikových“ doložek, které umožňují Yahoo vycouvat ze spolupráce s Microsoftem, pokud nabude dojmu, že partnerství nenaplňuje jeho představy.
Zjednodušeně jde o to, že pokud Yahoo a Microsoft klesne kombinovaný podíl na vyhledávacích dotazech na internetu pod určitý procentní podíl na trhu, na kterém se obě strany dohodly, ovšem nebyl nikdy zveřejněn, spolupráce může skončit. Stejně tak, pokud podíl Yahoo na příjmech za vyhledávání klesne pod stanovené procento od Google.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz