Cannes Lions: poslední kategorie vyhlášeny
CENY: Jako poslední dvě kategorie byly vyhlášeny Titanium&Integrated – v obou získala Grand Prix volební kampaň Baracka Obamy. Překvapivě na žádného z patnácti lvů nedosáhla hojně oceňovaná kampaň Best Job in the World – podle porotců nesplňovala všechna kritéria kladená na integrovanou kampaň. Předseda poroty David Droga, zakladatel americké agentury Droga5, která ve zdvojené kategorii Titanium&Integrated získala za poslední tři roky tři zlaté lvy, vyzdvihl Obamovu prezidentskou kampaň jako „první, kterou vytvářeli sami spotřebitelé“. Tento fakt by podle Drogy měl reklamní průmysl vzít na vědomí. Navíc prý jde o kampaň, která se zapíše do historie, což je zajisté „snem každého kreativce“.
Současně byly vyhlášeny také prestižní ocenění pro držitele nejvíce trofejí z letošních Cannes Lions – Agentura roku, Síť roku a také Palme d´Or pro nejúspěšnější produkční společnost. Agenturou roku se stalo DDB ze Sao Paula, sítí roku DDB a firmou, která vyprodukovala nejčastěji oceněné kampaně, je thajská Phenomena.
Reklamní agentura roku
1. DDB, Brazílie
2. ALMAPBBDO, Brazílie
3. DDB&Co, Turecko
Síť roku
1. DDB
2. BBDO
3. Ogilvy & Mather
Palme d´Or
1. Phenomena, Thajsko
2. Smuggler, USA
3. Hungry Man, USA
4. Academy, Británie
O Positive, USA
6. MJZ, USA
Partizan, Británie
Rattling Stick, Británie
Wanda Productions, Francie
10. Landia, Argentina
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz