Press Lions džínám Wrangler
PRESS: Inzeráty Wrangleru vtipně využívaly lidské modely ve zvířecích pozicích. Šlo o klasickou tiskovou kampaň založenou na originálním nápadu. „Budoucnost tiskové reklamy nespočívá v interaktivně nebo v nových médiích,“ prohlásil porotce Matthias Schmidt. Jak ale poznamenal předseda poroty David Lubars, šéf severoamerické BBDO, tisk nemá svou budoucnost zcela jistou: „Jeden z ředitelů New York Times mi nedávno řekl, že kdyby jeho noviny zdarma věnovaly každému z předplatitelů elektronickou čtečku Kindle a přestaly vycházet v tištěné podobě, bylo by to mnohem levnější, než tisknout je dennodenně na papír,“ prohlásil Lubars v diskusi o budoucnosti printu, která se na vyhlašování vítězů rozproudila. Z České republiky byly do soutěže přihlášeny inzeráty na Panzani od Euro RSCG, plakáty pro Muzeum komunismu od Young & Rubicam a kampaň pro Konto bariéry od McCann Erickson; ani jedna z prací neuspěla. V kategorii Press Lions soutěžilo dohromady 5048 kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.12.2024 Apple iPad je rekordně levný, vyjde teď jen na 8
17.12.2024 Začínáte s kryptoměnami? Binance je ideálním…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
AI, demografie a ženy investorky. Investiční trendy pro rok 2025
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v prosinci přerušila, nikoliv však zastavila cyklus uvolňování měnové politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
John J. Hardy, Saxo Bank
Šokující předpověď - Nvidia dosáhne dvojnásobku hodnoty Applu
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Mgr. Timur Barotov, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory