Press Lions džínám Wrangler
PRESS: Inzeráty Wrangleru vtipně využívaly lidské modely ve zvířecích pozicích. Šlo o klasickou tiskovou kampaň založenou na originálním nápadu. „Budoucnost tiskové reklamy nespočívá v interaktivně nebo v nových médiích,“ prohlásil porotce Matthias Schmidt. Jak ale poznamenal předseda poroty David Lubars, šéf severoamerické BBDO, tisk nemá svou budoucnost zcela jistou: „Jeden z ředitelů New York Times mi nedávno řekl, že kdyby jeho noviny zdarma věnovaly každému z předplatitelů elektronickou čtečku Kindle a přestaly vycházet v tištěné podobě, bylo by to mnohem levnější, než tisknout je dennodenně na papír,“ prohlásil Lubars v diskusi o budoucnosti printu, která se na vyhlašování vítězů rozproudila. Z České republiky byly do soutěže přihlášeny inzeráty na Panzani od Euro RSCG, plakáty pro Muzeum komunismu od Young & Rubicam a kampaň pro Konto bariéry od McCann Erickson; ani jedna z prací neuspěla. V kategorii Press Lions soutěžilo dohromady 5048 kampaní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
12.11.2024 Motorola má nový hit Black Friday, svůj…
11.11.2024 Pochybujete o crowdfundingu? Vsaďte na lepší…
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Americké prezidentské volby za dveřma. Jaký vliv bude mít výsledek na žlutý kov?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?