Media Lions: Kit Kat v poště
MEDIA: Tvůrci kampaně využili právě probíhající privatizace japonské pošty a umístili na 22.000 pošt k přepážkám stojánky s „pohledy“, v nichž byl zabalen Kit Kat. Zákazníci tak mohli svým přátelům namísto obyčejného pohledu zasílat sdělení i s čokoládou. Původně jednorázová akce měla takový úspěch, že se Kit Kat mail stal permanentní součástí japonské poštovní nabídky. Podle názoru porotců tato kampaň výrazně převýšila všechny ostatní. Na paty jí šlapala prý jen Trillion Dollar Campaign pro deník The Zimbabwean, která bodovala i v jiných kategoriích. Porotci pod vedením Nicka Briena, prezidenta a výkonného ředitele společnosti Mediabrands kladli letos důraz především na efektivitu kampaní, což zdůvodňovali mimo jiné současnou ekonomickou krizí, která volá po efektivně vynaložených investicích do reklamy. Nicka Brien pak vyjmenoval další důležitá kritéria, k nimž přihlédli při rozhodování: „Zapojení spotřebitele jako standardní prvek této kategorie a digitální integrace mediatypů.“ Rozhovor s Nickem Brienem přinese pondělní Strategie.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz