Rozpočty na reklamu ve vyhledávačích budou v roce 2013 v USA 26,1 miliardy dolarů
PRAHA (MEDIAFAX) - Rozpočty na reklamu ve vyhledávačích budou v roce 2013 v USA činit 26,1 miliardy dolarů. Údaj vyplývá z průzkumu Sdružení profesionáů v marketingu ve vyhledávačích (SEMPO) zveřejněného v pondělí.
V roce 2008 činila reklama ve vyhledávačích 13,479 milionu dolarů, z toho největší podíl činily sponzorované odkazy (11,913 milionu dolarů).
Ze studie vyplývá, že příjmy do reklamy ve vyhledávačích na internetu prudce rostou. Peníze přicházejí z největší části z rozpočtů z offline marketingu, tedy z tiskové a TV reklamy a také z rozpočtu pro online projekty, jako je například vývoj webových stránek.
Stoupá i zájem o mobilní vyhledávání, ale úroveň zájmu není rovnoměrná.
Alena Klímková, klimkova@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín poprvé od začátku roku zlevňuje! Kam až ceny klesnou?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři