Discovery rebranduje kanály
Po mezinárodním rebrandu a na oslavu 20 let Discovery v Evropě dostala vlajková stanice nové logo, které se bude používat od začátku července v celé střední Evropě. Logo vytvořila bostonská agentura Viewpoint Creative, jejímž zadáním bylo oživit osvědčený firemní koncept zeměkoule. Nový vizuální styl je založen na preferencích mladých mužů, jak je Discovery zjistila ve svém průzkumu Discovery Species. Cíl je prostý: efektivněji komunikovat s cílovou skupinou mužů mezi 25 a 39 lety. Společnost také uvedla novou verzi lifestylového kanálu Discovery Travel & Living. Vizuálně inovovaný kanál s novou programovou skladbou je zaměřen na ženské publikum ve věku 25 až 54 let. Nový vzhled zahrnuje znělky, předěly a nové logo. Změn se dočká i Discovery HD – od července získá nové logo i vizuální styl a novou programovou skladbu zacílenou na mužské publikum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři