Sunar redesignuje print
Nový vzhled nabídne zákazníkům přehlednější orientaci ve čtyřech produktových řadách zastoupených v portfoliu dětské výživy, které přináší pro každou řadu charakteristické vizuály. Komunikace rozvíjí původní koncept designu, podává ho v modernějším duchu, ale nadále zůstává pro svého zákazníka rozpoznatelná.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
3.ročník ve znamení marketingových aspektů vývoje obalů a tisku Věra Stárová (GfK-Praha)
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři