Sunar redesignuje print
Nový vzhled nabídne zákazníkům přehlednější orientaci ve čtyřech produktových řadách zastoupených v portfoliu dětské výživy, které přináší pro každou řadu charakteristické vizuály. Komunikace rozvíjí původní koncept designu, podává ho v modernějším duchu, ale nadále zůstává pro svého zákazníka rozpoznatelná.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
3.ročník ve znamení marketingových aspektů vývoje obalů a tisku Věra Stárová (GfK-Praha)
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?