Kina hlásí vyšší návštěvnost i tržby
Tržby kin letos ve srovnání s prvním čtvrtletím loňského roku vzrostly o zhruba 35 milionů korun na 323,4 milionu korun. Údaje zveřejnila Unie filmových distributorů.
Nejvíce diváků v prvním čtvrtletí letošní roku přilákala do kin komedie Marie Poledňákové Líbáš jako bůh, kterou vidělo 651 tisíc lidí. Snímek utržil bezmála 70 milionů korun. Druhé místo patří komedii Viktora Tauše Sněženky a machři po 25 letech, na niž do biografů od prosincové premiéry přišlo 503 tisíc diváků, kteří za vstupné utratili 52,5 milionu korun. Na třetím místě skončila belgická animovaná pohádka Cesta na Měsíc 3D, která měla do konce března na kontě 184 tisíc diváků a tržby 18,9 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz