Nové projekty mohou mít úspěch
Sedmička má do konce května vycházet v sedmadvaceti mutacích ve čtyřiceti městech ČR. Periodikum Naše adresa chystá v červnu začít vydávat jako regionální týdeníky i místní webové zpravodajské portály ve vybraných okresech společnost PPF Media.
"Periodicita Sedmičky je zajímavá a může být zejména na Moravě výhodou. V minulosti právě v této části ČR vycházely týdeníky a tyto projekty se snaží tutu díru zaplnit," uvedl Jaroslav Čuřík z Katedry mediálních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity. Ve vhodně zvolené strategii na lokální trh se tak shoduje s prezidentem Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace Petrem Brabcem i Milanem Šmídem z Katedry žurnalistiky Institutu komunikačních studií a žurnalistiky UK FSV. "Trh v Praze je již přeplněn, prostor může být právě v regionech," poznamenal Brabec.
Jako problém ale Čuřík vidí téměř paralelní start obou regionálních projektů. "Vždy záleží také na tom, kolik chcete investovat a jak velkou získáte částku z inzerce. Z tohoto pohledu je v tuto chvíli výhodou postavení vydavatelství Vltava-Labe-Press, a.s. Je to známá značka se zavedenými regionálními tituly. PPF může naopak využít synergické efekty v rámci svých společností. Na straně MF je zase kvalitní redakční tým," poznamenal Čuřík.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Udržitelné elektromobily? Ani náhodou. Mechaniků je nedostatek a vozidla končí na vrakovištích
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři