Prodej novin meziročně klesl
Ve srovnání s lednem se prodej téměř nezměnil, v únoru se denně prodalo o 8680 výtisků méně, což představuje pokles o 0,6 procenta. Oznámilo to dnes profesní sdružení Unie vydavatelů na základě údajů Kanceláře ověřování nákladu ABC ČR s tím, že hladina prodeje denního tisku se tak letos ustálila.
"Ve srovnání s únorem 2008 se ve stejném měsíci letošního roku prodalo průměrně o 10,5 procenta výtisků deníků méně, což je ale výsledek lepší než ve srovnání leden 2009/leden 2008 a svědčící o tom, že pokles prodeje deníků v letošním roce dále neakceleruje," uvedlo sdružení.
Nejprodávanějším titulem byl i v únoru Blesk, kterému klesl prodej proti lednu o 1,7 procenta na 416.405 výtisků denně. Druhá skončila Mladá fronta Dnes těsně následovaná třetími regionálními tituly Deník.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz