Výdaje na reklamu letos rostly
Firmy ze žebříčku Top 10 největších inzerentů v prvních dvou měsících roku bez započítání množstevních slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů vynaložily více než 1,790 miliardy Kč proti 1,589 miliardy loni, vyplývá z webových stránek výzkumné agentury TNS Media Intelligence ČR.
Žebříček zahrnuje útraty za reklamu v televizi, rádiu, tisku, na prodejních místech, v kinech a za venkovní reklamu. Největším inzerentem byl podle tnsmi.cz drogistický koncern Henkel. V lednu a únoru do mediální reklamy investoval 234,4 milionu korun, což bylo o 32,2 procenta více než v lednu a únoru loni, kdy na propagaci svých výrobků vydal 177,3 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?