Výdaje na reklamu letos rostly
Firmy ze žebříčku Top 10 největších inzerentů v prvních dvou měsících roku bez započítání množstevních slev, bonusů a vzájemných výměnných obchodů vynaložily více než 1,790 miliardy Kč proti 1,589 miliardy loni, vyplývá z webových stránek výzkumné agentury TNS Media Intelligence ČR.
Žebříček zahrnuje útraty za reklamu v televizi, rádiu, tisku, na prodejních místech, v kinech a za venkovní reklamu. Největším inzerentem byl podle tnsmi.cz drogistický koncern Henkel. V lednu a únoru do mediální reklamy investoval 234,4 milionu korun, což bylo o 32,2 procenta více než v lednu a únoru loni, kdy na propagaci svých výrobků vydal 177,3 milionu korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- OSVČ - přehled o příjmech a výdajích OSVČ
- Výdaje na reklamu letos rostly
- Globální výdaje na reklamu letos mírně vzrostou a internet bude i nadále nejrychleji rostoucím médiem
- TV Nova/Prima: Výdaje na TV reklamu by letos neměly klesnout
- ZenithOptimedia: Výdaje na reklamu letos poklesnou o 15-20%
- ZenithOptimedia: Globální výdaje na reklamu letos porostou i přes nepokoje na akciových trzích
- Německo - revize potvrdila růst HDP veQ na 0,3%, kapitálové výdaje rostly o 1,5%, vládní výdaje o 1%, spotřebitelé zbrzdili
- Výdaje na reklamu v TV v lednu rostly o 7%
- CME: Očekávaný růst výdajů na reklamu ve 4Q se nekonal
Prezentace
03.03.2025 Xiaomi má úžasný fotomobil. Ti nejrychlejší…
27.02.2025 Ferratum: Banka budoucnosti v tvém mobilu?
24.02.2025 České firmy stále častěji místo banky…
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Německo pumpuje miliardy, Čína bojuje s Trumpem – světová ekonomika se mění
Tomáš Volf, Citfin
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Přirozená korekce, nebo obrat na trhu? Ceny pomerančového džusu na burze klesly o 37 procent
Petr Lajsek, Purple Trading
Pohonné hmoty pod 35 Kč za litr? Díky Trumpovi možná již brzy!
Ali Daylami, BITmarkets
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Zlatý býk je k nezastavení: Zlato překonalo hranici 2 900 USD
Miroslav Novák, AKCENTA
ČNB v únoru snižuje úrokové sazby, ale s jejich dalším poklesem bude velmi opatrná
Charu Chanana, Saxo Bank
Scénář obchodní války 2.0: Co to znamená pro vaše portfolio?
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři