SSŽ se změnily na Eurovia
Změnu jména doprovází kompletní změna identity, nastaveného firemního manuálu a vytvoření korporátních dokumentů. Kompletní rebranding realizovala agentura Bison & Rose, která se následně postarala i o kompletní komunikační mix včetně inzertní kampaně a nových internetových stránek. Kromě webových stránek se jedná také o profil společnosti, zaměstnanecký zpravodaj či krátká videa představující společnost.
„Všechny prezentační materiály jsme se snažili sjednotit nebo propojit jednotným grafickým prvkem, který vychází z nového loga Eurovia CS,“ říká Marek Roll z agentury Bison & Rose. Nová inzertní kampaň představuje jednoduchým způsobem změnu názvu společnosti. „Pracovali jsme s výrazným grafickým motivem mostu ve dvou barvách, který se v dálce spojuje. Použili jsme také slogan společnosti Na společné cestě, který změnu vhodně doplňuje,“ vysvětluje Gabriela Tomanová z Bison & Rose. Pro zadavatele bylo jedním z hlavních cílů přesvědčit o pozitivních dopadech změny vlastní zaměstnance. „Interní komunikace probíhala několik měsíců před samotným přejmenováním. Hlavním úkolem bylo připravit zaměstnance včas na změnu, vysvětlit jim celý proces krok po kroku, pomoci jim se změnou při jejich dennodenní činnosti a samozřejmě je také motivovat, aby nový název a značku vzali za své,“ vysvětluje Iveta Štočková, tisková mluvčí Eurovia CS.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři