Lemond startuje v dubnu
Začátkem dubna se v TV objeví nová komunikace Becherovky Lemond. Animované spoty navazují na loňský launch značky. Kampaň se neomezuje jen na televizi, v nové grafice je připravena komunikace, která se zaměří především na bary a kluby. Kromě netradičního grafického stylu se Becherovka Lemond snaží v masovém médiu zaujmout cílovou skupinu unikátním způsobem: do komerčního bloku bude vždy zasazena série třívteřinových animovaných spotů, ve kterých se i nadále značka prezentuje jako drink pro nečekaná spojení s claimem „Je to otevřené“. Zadavatelem původní kampaně, kterou vytvořili kreativci Mark/BBDO Ian Adams a Libor Oubrecht je Jan Becher Pernod Richard, produkci zajišťoval MimoFilm.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.01.2025 Nejoblíbenější Xiaomi roku má nástupce.
16.01.2025 Nejnadupanější telefon současnosti se začal…
27.12.2024 Stále více lidí investuje do bitcoinu.
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
ČNB patří mezi pět největších kupců zlata mezi centrálními bankami
Charu Chanana, Saxo Bank
Mgr. Timur Barotov, BHS
Peněz bude stále více: Investování již není možnost ale nutnost!
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Překoná zlato v roce 2025 úroveň 3 000 USD? Prognózy se liší, důvody však zůstávají stejné
Petr Lajsek, Purple Trading
Cena ropy prolomila klíčovou úroveň. Kolik si připlatíme za pohonné hmoty?
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Svět se mění: 4 klíčové výzvy, na které musíte připravit své děti