Značka Scott má nový web
Nové webové stránky zdůrazňují širokou nabídku značky Scott, která se odráží v grafických elementech – návštěvník nemusí vybírat pouze z klasického menu, ale má na výběr rovněž několik grafických polí s různými tematickými okruhy. Značka Scott na webu představuje také svůj tým „Scott Riders“, do kterého patří v zimních sportech např. Šárka Záhrobská. Značka pro ženy Contessa je v rámci webu zastoupena rovněž vlastní sekcí, kde je zájemcům přiblížena filozofie značky a kde si můžou uživatelé prohlédnout katalog nebo se seznámit s novinkami a známými tvářemi značky, jako je např. freestylová lyžařka Simona Hrstková. „Naším hlavním úkolem bylo vyřešit vnímání a positioning Scottu v ČR a najít odpovídající způsob prezentace, který zdůrazní dynamiku této prémiové značky a přiblíží ji širokému publiku,“ říká Petr Růžička, vedoucí digitálního oddělení Proximity Prague.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Tekuté zlato pod tlakem: Ceny olivového oleje na rekordních hodnotách
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři