Krize nesníží velikonoční útraty Čechů
Obchodní řetězce před Velikonocemi očekávají vyšší prodej svátečního pečiva, potravin, vajec i sladkostí či alkoholu. Velikonoce jsou po Vánocích pro obchodníky druhým vrcholem roku. Loni lidé nechali v pokladnách obchodních řetězců během velikonočních svátků ve srovnání s běžným obdobím o 40 až 50 procent více peněz, což byl oproti předchozím rokům nárůst.
"Průzkum mezi 1000 zákazníky provedený v minulém týdnu na zákaznické lince prodejen Albert a Hypernova ukázal, že 77 procent z nich se letos nehledě na současnou situaci chystá za velikonoční nákupy utratit stejně jako v loňském roce," sdělil mluvčí maloobchodní společnosti Ahold Libor Kytýr. Redukovat velikonoční výdaje hodlá pouze 15 procent oslovených zákazníků a šest procent lidí chce naopak utratit více.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz